• Reminder: Do not call, text, or mention harrassing someone in real life. Do not encourage it. Do not talk about killing or using violence against anyone, or engaging in any criminal behavior. If it is not an obvious joke even when taken out of context, don't post it.

Do not post IRL pranks here without including the source

Anyone listening to Anthony Cumia's radio show?

Also, WABC is using a horrendous audio player for their live shows. If you bring the volume completely down, the volume control just completely disappears. It also doesn't work properly. The volume level doesn't even change:
Animation.gif

Last edited:

Nana's stent

I LISTEN TO THAT FAGGOT FOR 5 MIN. HE HAD ANOTHER WASHED UP SOPRANOS ACTOR ON AGAIN THAT WHORE DREA DE MATTEO. HE WAS SO FAR UP HER ASS HA HA HOLY SHITTING HE CAN SEE THE LIUGUINE SHE HAD FOR DINNER. HE ALSO CRIED ABOUT NOT GOING ON FIRST CLASS ON HIS TRIP BACK WAAAAAA!!!! I HAD TO SIT NEXT TO 2 FAT GUYS I BET THEY NEVER SAT NEXT TO A GHOUL BEFORE ONE LOOK AT HIS UNSIGHTLY FACE THEY WOULD NEVER EAT ANYTHING AGAIN.

Last edited:

Jizz

I LISTEN TO THAT FAGGOT FOR 5 MIN. HE HAD ANOTHER WASHED UP SOPRANOS ACTOR ON AGAIN THAT WHORE DREA DE MATTEO. HE WAS SO FAR UP HER ASS HA HA HOLY SHITTING HE CAN SEE THE LIUGUINE SHE HAD FOR DINNER. HE ALSO CRIED ABOUT NOT GOING ON FIRST CLASS ON HIS TRIP BACK WAAAAAA!!!! I HAD TO SIT NEXT TO 2 FAT GUYS I BET THEY NEVER SAT NEXT TO A GHOUL BEFORE ONE LOOK AT HIS UNSIGHTLY FACE THEY WOULD NEVER EAT ANYTHING AGAIN.

https://en.wikipedia.org/wiki/Drea_de_Matteo

I heard she only does lingerie photos on only fans and she made enough to pay off her house! Can't believe people would pay for that shit.

Gay Faggot.

So so so so…speech uh-makes you uh-lacist????

https://en.wikipedia.org/wiki/Drea_de_Matteo

You don’t seem to be doing too well. You must be Nana’s stent.